Jävla bröst

En sak som jag alrdig kommer att förstå mig på är tjejer/kvinnor som har C i kup storlek och vill ha större. För mig så är det idiotiskt. Varför? Antagligen för att jag upplever baksidan utav att ha en stor kup storlek, naturligt. Inget jag valt själv. Är så trött på att ha ont i ryggen att inte kunna skala potatis eller diska. Efter 10-15 min står jag böjd över dikhon. Anledningen? Jo det lindrar smärtan en aningen. Efter en dag shopping så får jag ont. Jag kan inte måla på stafli speciellt länge utan att få ont.

Det är fan inte normalt för en tjej som är 154 och ha stolek E/F kupa (beroende modell på BH). Nej jag tycker inte heller det är kul att ha killar stå och peka men det tar jag men fan smärtan i ryggen vill jag inte ha. Dessutom så är det svårt att hitta linnen eller något som är lite urringat utan att det blir för vulgärt. Skjortor är också ett rent helvete eller andra liknande tröjor och jackor eftersom de oftast är för små över brösten.

Någon som gjort bröst förminskingar som läser detta? Ja jag är alvarlig, jag hatar sjukhus och litar inte ett dugg på läkare men det får jag nog ta om jag ska slippa ha ont.

Jag är inte emot bröst implantat men ibland undrar jag vad tjejer som redan har en rätt stor storlek verkligen tänker på. Bröst väger itne precis lite och om jag förståt det så väger implantat mer, men kan ha fel. Detta kanske kan ge en extra tanke till tjejer/kvinnor som vill ha större bröst och då menar jag storlekar som är över C. Själv skulle jag gärna gå tillbaka till C och om jag får operationen gjord någon gång i framtiden så blir det en C kupa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0