Mars i Mars

Om exact en månad kommer jag vara i Stockholm och stå utanför Fryshuset och vänta tills dörrarna öppnas. Vad som händer? Jo jag ska se 30 Seconds To mars spela och inte nog med det Street Drum Corps är förband!!! Street Drum fucking Corps. Har velat se dem att bra tag men tyvärr inte kunnat ta mig till USA för att se dem spela.

Sen den 11 blir det kryssning, destination Helsingfors för ännu en speling med 30 Seconds To Mars. Inte bara kommer Street Drum Corps vara förband utan Carpark North. Om ni inte hört dem bör ni göra det. Sen blir det kryssning tillbaka och mot Arlanda för att flyga hem igen.

Ska bli så jävla kul att träffa alla igen. Fan vissa har jag itne sett på över 3 år. Behöver verkligen något att se fram emot och nu har jag det. Kommer säkert lida av en rejäl PCD* efteråt. Men det är smällar man får ta.


30 Seconds To mars

*Post Concert Depression

Kommentarer
Postat av: PJOLTAS

Hoppas du inte åker på en PCD!!!

=)

2010-02-10 @ 22:40:34
URL: http://pjoltas.se
Postat av: Leia ♥

Kul med kryssning :)

2010-02-11 @ 10:49:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0