Stressigt

Nästa helg bär det av söderut för att träffa familj, vänner, gå på konserter och kryssning. Och innan dess så är det så mycket att göra i skolan. Ska snart börja göra mig iordning för att ha en presentation. Sen blir det modellbyggande. Inte alls så kul som det låter kanske.

Detta är även anledningen till varför bloggen har fått blivit lidande ett tag. Tyvärr. Ska bli bättre på att uppdatera. Jag lovar.

Idag är det även begravning för min brors vän som dog den 4:e Februari. Tyvärr kan jag itne närvara då jag bor för långt bort. Alltid lika hemskt när unga dör. Mina tankar går ut till hans familj och vänner.

All eyes turn hollow
From the work of sorrow
You die when you're young


Shoreline av Anna Ternheim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0